فرش و موکت تشریفاتی

09131629159-09124602254

معرفی فرش و موکت تشریفاتی قرمز

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ب.ظ

موکت و فرش قرمز تشریفاتی را می توان در مراسمات مهم و خاص، جشن عروسی، مکان های تجاری چون رستوران و هتل و تالار استفاده کرد. آنچه در خرید فرش و موکت برای اکثر مشتریان اولویت است، قیمت این محصولات است، زیرا معمولا برای ورودی استفاده می شود و رفت و آمد زیاد آن هم با کفش روی آن باعث می شود عمر آن تا حد زیادی کم شود، لذا از نظر اقتصادی به صرفه نیست که با صرف هزینه زیادی اقدام به تهیه فرش تشریفاتی نمود.

مدل های ساده این محصول را با نام موکت تشریفاتی ورساچه یا موکت فرش تشریفاتی و یا فرش قرمز سرچ کنید. مجموعه های زیادی نیستند که تولید مدل های مختلف این محصول را داشته باشند و به همین دلیل اگر شما به دنبال یک طرح و رنگ خاص از فرش تشریفاتی باشید و نخواهد به رنگ قرمز ساده با حاشیه کرم برای آن اکتفا کنید، برای یافتن فرش مورد نظرتان به چالش خواهید افتاد. برای راحتتر شدن کار شما ما در این وبلاگ مجموعه هایی که در حوزه تولید و پخش فرش و موکت تشریفاتی متخصص هستند را لینک می دهیم تا بتوانید راحتتر محصول مورد نظرتان را بیابید. این مراکز معمولا انواع فرش و موکت تشریفاتی قرمز و یا در رنگ های سفارشی دیگر را با قیمت مختلف تولید می کنند و این موضوع باعث شده مشتریان خوب زیادی داشته باشند و نمونه های متعددی هم در گالری محصولاتشان می توانید مشاهده نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۵
فرش ماشینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی