فرش و موکت تشریفاتی

09131629159-09124602254

قوانین دکوراسیون با انواع فرش

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۳۱ ب.ظ

امروزه فرش در طرح و مدل های متلف تولید می شود و این تنوع در حدی است که دیگر به آن تنها به عنوان یک زیرپایی نگاه نمی شود، بلکه یکی از بخش های مهم دکوراسیون منزل به شمار می رود و سایر لوازم منزل اعم از پرده، مبلمان و تابلو قاب عکس را متناسب با طرح و رنگ فرش انتخاب می کنند.

فرش تنها در قالب کلاسیک هم تولید نمی ود انواع تولیدات مختلف اعم از گبه سنتی، گلیم فرش فانتزی، شگی، شنل، فرش تشریفاتی و فرش سجاده ای در زیرمجموعه تولیدات فرش ماشینی کنونی هستند که هر کدام هم مصرف خاصی دارد. برای مثال فرش تشریفاتی که عمدتا به صورت کناره فرش قرمز ساده با حاشیه کرم بافت می شود مصرف تزیینی برای ورودی مکان های مسکونی و تجاری دارد و در مراسمات مهم دولتی و خصوصی هم در ورودی ها از این کفپوش تزیینی استفاده می شود.

فرش سجاده ای همانگونه که از نامش پیداست برای مفروش نمودن مساجد و حسینه ها و نمازخانه های مختلف استفاده می شود و طرح محراب گونه آن برای مرتب کردن صوصف نماز بسیار کاربردی و مفید است. گبه سنتی و گلیم فرش های فانتزی هم در هتل های و سوییت های اجاره ای و یا در منازل مسکونی در آشپزخانه یا اتاق خواب استفاده می شود. برخی طرح های خاص و زیبای گبه به عنوان فرش اصلی در وسط مبل هم قرار داده می شود. اگر بخواهید تمامی این محصولات را به صورت کامل در یک سایت مشاهده کنید. ما در این وبلاگ مجموعه فرش پرسان پارس را معرفی می کنیم. که تولید کننده و توزیع کننده همه محصولات مرتبط با فرش ماشینی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
فرش ماشینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی