فرش و موکت تشریفاتی

09131629159-09124602254

قیمت عمده فرش راه پله و فرش سجاده ای

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ق.ظ

فرش سجاده ای ماشینی کناره مرغوب 500 شانه که با استفاده از نخ با کیفیت اکرولیک تولید می شوند قیمت عمده مناسبی در سایت پرسان پارس دارند.

کناره فرش سجاده ای یکی از محصولات اصلی کارخانه های فرش می باشد که در عرض های مختلف از 30 سانتی متر تا 3 متر قابلیت تولید دارد. بسیاری از کارخانه های فرش تنها بر روی تولید فرش سجاده ای تمرکز نموده و تولید فرش ندارند، لذا کیفیت محصولاتشان بهتر و قیمت فرش سجاده ای که به مشتریان ارائه می کنند مناسب تر است.

شرکت بازرگانی پرسان پارس با توجه به تجربه ای که در زمینه فروش این محصولات دارد توانسته مرغوب ترین کناره فرش های ماشینی را با مناسب ترین قیمت بازار در اختیار مشتریانش قرار دهد. طرح های تولیدی که در این مرکز عرضه می شود در گالری نمایش داده شده است.

فروش آنلاین فرش قواره بزرگ ایرانی

فرش های ماشینی قواره بزرگ که در سایز های سفارشی با طرح های ایرانی زیبا تولید می شوند برای دسترسی راحت مشتریان به صورت فروش آنلاین عرضه می گردند. 
فرش هایی که دارای ابعاد غیر استاندارد باشند، تولید عمده نداشته و تنها به صورت سفارشی بافت و تولیدشان امکان پذیر می باشد؛ یعنی اگر یک مشتری یک طرح خاص از فرشی را پسندیده باشد که به صورت عمده تولید نمی شوند و یا تولید عمده آن تنها در ابعاد استاندارد بوده و سایز مورد نظر مشتری طراحی و بافته نشده باشد، تنها راه تهیه آن فرش ارائه سفارش برای طراحی و بافت آن می  باشد که البته این نوع سفارشات هم تنها توسط شرکت های محدودی پذیرفته می شود، و اکثر شرکت ها ترجیح می دهند تنها فرش های استاندارد را در تیراژ بالا تولید کنند.

مرکز خرید فرش راه پله ارزان قیمت

در مرکز خرید فرش راه پله، جدید ترین فرش های کناره  با طرح های متنوع و زیبا به مشتریان عرضه می گردد. 
فرش راه پله یا فرش تشریفاتی، نمونه ای از فرش های مدرن ایرانی هستند که در سال های اخیر تولیدشان بیشتر شده و مورد پسند عموم قرار گرفته اند، از این فرش ها در ابعاد رولی به عنوان رو پله ای استفاده می شود و ابعاد بزرگتر آن مکان های تجاری هم استفاده می شود.
جنس الیاف در این فرش ها معمولا پلی استر براق، اکرولیک و بی سی اف است که در شانه وتراکم مختلف با توجه به نوع دستگاه تولید می شود، قیمت فرش راه پله هم بر اساس همین شانه فرش و تراکم آن و البته جنس نخ فرش تعیین می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی