فرش و موکت تشریفاتی

09131629159-09124602254

قیمت فرش و تابلو فرش ماشینی سفارشی

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۴ ب.ظ

انواع فرش سجاده ای و تابلو فرش سفارشی آرم و لوگو که توسط شرکت های معتبر خریداری می شوندف با قیمت عمده مناسب در این مجموعه به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می گردند.

امروزه دیگر تبلیغات با تقویم و کتاب و امثال اینها ماندگاری و بازدهی زیادی نداشته و شرکت ها برای پیشرفت در عرصه رقابت می بایست حرکتی نو و متفاوت انجام دهند، تا نزد مشتریان جایگاهی ویژه و خاص داشته باشند.

استفاده از تابلو فرش ماشینی منظره و آیه به عنوان هدیه و تبلیغات یک گام موثر برای شرکت های بزرگ است تا بتوانند به این روش برند خود را در نزد مشتریان بزرگ نموده و تبلیغات ماندگار و موثری داشته باشند. از مزایای تابلو فرش های ماشینی قیمت ارزان، ماندگاری زیاد طی چندین سال و با ارزش بودن در بین مردم می باشد. این مدل از تابلو فرش های سفارشی با قیمت مناسب در تیراژ بالا در این مرکز بافته می شوند.

فروش آنلاین فرش سجاده ای کارخانه

فروش آنلاین فرش هفتصد شانه سجاده ای درجه یک در سراسر کشور گسترش یافته و خریداران از اقسا نقاط ایران به راحتی می توانند بهترین محصولات با کیفیت را خریداری نمایند.
تولید فرش در کارخانه فرش سجاده ای 700 شانه درجه یک همواره در کشور روند صعودی داشته و دارد، نیاز خریداران به فرش های ماشینی در داخل و خارج از کشور مدام در حال افزایش می باشد و تولید کننده ها برای تامین نیاز مشتریان خود، همواره تیراژ خط تولیدشان را افزایش می دهند. این فرش ها از لحاظ کیفیت در درجه مطلوبی هستند و تنوع بالایی نیز دارند که موجب شده در مناطق مختلف داخل و خارج از کشور مورد پسند مشتریان واقع گردند.
طرح های زیبا و جدیدی که از فرش سجاده ای در ماه های اخیر در کارخانه فرش سجاده ای تولید شده و فروش خوبی نیز داشته اند به مشتریان عزیز معرفی شده و با قیمت مناسب در اختیارشان قرار می گیرد.


حراج فرش راه پله ماشینی کاشان

حراج فرش راه پله و اکرولیک در تهران و سایر شهرستان ها به صورت مستقیم از کارخانه های بزرگ موجب کاهش قیمت و افزایش تقاضای مشتریان شده است.
فرش راه پله ماشینی که با نخ اکرولیک و یا پلی استر بافت می شوند از لحاظ قیمت و همچنین کیفیت با هم متفاوت بوده و هر کدام مشتریان خاصی دارند. بخشی از این محصولات در ماه هایی از سال از سوی کارخانه های تولیدی به حراج گذاشته می شوند و این زمان، فرصت بسیار خوبی برای خریداران و همچنین فروشنده های فرش می باشد تا خرید خود را انجام داده و از فرش های مرغوب و قیمت مناسب استفاده کنند.
اگر در تهران و یا سایر شهرستان های کشور هستید، می توانید برای خرید از حراجی های فرش کارخانه های کاشان با مشاورین ما تماس گرفته و از زمان و طرح های حراج خورده اطلاع یافته و به صورت عمده و یا تک خرید خود را در زمان کوتاهی انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی