فرش و موکت تشریفاتی

09131629159-09124602254

تابلو فرش ماشینی عکس چهره و منظره

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۹ ب.ظ

هزینه تبدیل عکس به تابلو فرش در شیرازتبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی زیبا در شیراز و سایر شهرستان های ایران با هزینه مناسب و صرف زمان اندک صورت میگیرد.

یکی از انواع تابلو فرش هایی که به تازگی بازار داغی در بین خریداران به دست آورده اند تابلو های تبدیلی هستند که به صورت سفارش ویژه از تبدیل عکس به تابلو فرش شخصی خریداران حاصل می گردند. این محصولات خدمتی نو از شرکت های فرش هستند که با کیفیتی بالا و متفاوت با محصولات گذشته به بازار آمده اند.

از مشخصه های بارز این محصولات این است که خرید آنها به صورت سفارشی می باشد و مشتریان می بایست به شکل مستقیم با تولید کننده این محصولات ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند و نبودن واسطه در مسیر تولید این سفارشات موجب شده تا خریداران بتوانند با حداقل قیمت سفارش خود را ثبت نمایند. از شهر های مختلف کشور نیز امکان پذیرش سفارش وجود دارد و بافت و ارسال این محصولات نیز بین ده روز تا دو هفته به طول می انجامد.

سایت بافت بهترین تابلو فرش عکس عروسی

عکس های خانوادگی و عروسی که برای بافت و تبدیل شدن  بافت تابلو فرش چهره در این سایت سفارش داده می شوند، با کیفیت مورد نظر خریداران و کمترین قیمت طراحی و تولید می شوند.
بافت تابلو فرش از روی عکس به دو صورت دستباف و ماشینی در حال حاضر انجام می گیرد. تابلو فرش های دستباف به خاطر استفاده از تعداد رنگ بالا در بافتشان و همچنین زمان زیادی که صرف طراحی شدن و بافت شان سپری می شود قیمت بالاتری دارند و به همین دلیل برای افرادی که قیمت تابلو فرش و زمان آماده شدن آن برایشان مهم است گزینه مناسبی نیستند.
در مقابل در بافت تابلو فرش  های ماشینی از 8 یا 10 رنگ برای بافت استفاده می شود که این امر موجب می شود ترکیب رنگ تابلو فرش نهایی با طرح اصلی کمی متفاوت باشد. اما قیمت آن بسیار پایین تر از دستباف بوده و در زمان بسیار کوتاهی آماده می شود و این ویژگی ها موجب شده تا این محصولات همواره مشتریان خاص خود را داشته و فروش بالایی در بین اقشار مختلف بدست آورند.

خرید تابلو فرش ماشینی طرح گل و منظره

تابلو فرش ماشینی زیبا با طرح گل و منظره در شانه و تراکم بالا تولید می شوند و در سراسر کشور خرید و فروششان انجام می شود.
تابلو فرش ماشینی نظر طرح های تولیدی تنوع زیادی دارند. طرح های گل و همچنین مناظر طبیعی بیشترین مصرف را در سراسر کشور به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل طرح های متعددی از این محصولات توسط شرکت های مختلف در حال بافت و عرضه به بازار هستند.
کیفیت تابلو فرش در جلب نظر مشتری و افزایش فروش بسیار موثر است لذا فروشنده ها معمولا تلاش میکنند مرغوب ترین و زیباترین انواع این محصولات را خریداری نموده و برای فروش در فروشگاه خود استفاده نمایند. این مرکز که با بهترین تولید کننده فرش و تابلو فرش در ایران ارتباط دارد، بهترین و زیباترین تابلو فرش هر شرکت را به خریداران عرضه میدارد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی