فرش و موکت تشریفاتی

09131629159-09124602254

فرش گرد هم یک فرش تشریفاتی است

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

هر وقت نام فرش تشریفاتی می آید ذهن همه به سوی کناره فرش تشریفاتی قرمز رنگ با حاشیه کرم می رود. در صورتی که امروزه تنوع فرش تشریفاتی به اندازه ای زیاد شده که این مدل یکی از قدیمی ترین و ساده ترین نوع فرش تشریفات به شمار می رود. برای مثال تالار های لوکس بزرگ برای ایجاد تشریفات بهتر از میزهای گرد و زیبایی استفاده نموده و زیر هر میز هم یک فرش گرد زیبا پهن می کنند. یا لابی هتل ها هم معمولا با یک فرش گرد تشریفاتی زیبا مفروش می شود. کناره فرش های تشریفاتی هم تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند و شما در حال حاضر می توانید هر طرح و رنگی که برای کناره فرش تشریفاتی مد نظرتان است و با دکور فضای شما همخوانی بیشتری دارد برای طراحی و تولید سفارش دهید.

در کاشان که کارخانه های فرش ماشینی زیادی فعال هستند شما می توانید طرح های متعدد جدیدی را بیابید که برای دکوراسیون و ایجاد تشریفات در اماکن تجاری مصرف می شود. سایت های معتبری هم وجود دارند که بافت فرش سفارشی خاص مثل فرش تشریفاتی گرد و بیضی، فرش های سایز بزرگ و به طور کلی کفپوش های خاص و متفاوت که در بازار پیدا نمی شوند را به شکل اختصاصی برای مشتریانشان انجام می دهند. این وبلاگ هم برخی از بهترین این شرکت ها را معرفی می کند و از طریق لینک ارتباط مناسبی هم بین شما و این سایت ها برقرار می کند. پس وبلاگ ما را به افرادی که به دنبال فرش های خاص سفارشی هستند معرفی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۵
فرش ماشینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی